Table of Contents
Red and White a retras tricoul cu numărul 12, “in onoarea suporterilor care si-au salvat clubul”, dar vor pune pe toate celelalte rămase compania patronului care era cât pe ce să-l îngroape.
Este încă o dovadă a incapacitǎții actualei conduceri de a respecta suporterii.
“Dinamo 1948 construiește strategic”, a anunțat, triumfal, ieri, pe Facebook, echipa de postaci a lui Andrei.
“Reconsolidarea onestă și temeinică a clubului Dinamo se reflectă inclusiv în calitatea partenerilor noștri.”
URRRAAAAA!
Partenerul, desigur, este una dintre companiile lui Ionuț Negoiță, milionarul care a lăsat Dinamo pe umerii amărâților de suporteri, cu datorii uriașe și cu o echipă spaniolă de escroci în birouri, care să le sporească chinul.
În schimbul unor bancnote aruncate de Negoiță pe jos, care mare minune dacă vor acoperi măcar o lună de salarii, Dinamo se îngrijește de afacerea fostului patron. Dinamo îi va crește vizibilitatea și îi va întări brandul, transformându-se în agent imobiliar pentru Ionuț. Ionuț Negoiță, nu Ionuț Șerban, jucătorul al cărui contract poate costa clubul 1 milion.
E bine. Conducerea lui Dinamo e demnă.
“Denumirea noului nostru sponsor va apărea pe tricourile de joc, devenind parte a poveștii de succes pe care, alături de echipă și suporteri, ne dorim să o scriem în actualul sezon”, precizează comunicatul.
Poveste de succes, ha? Conducerea lui Dinamo să afle un lucru.
Să îi forțeze pe suporteri să își amintească la fiecare meci de numele care le-a produs chinul, nu se face!
De fiecare dată când vor vedea pe tricouri sponsorul, în mintea lor vor năvăli cardurile devalizate, rețetele pentru medicamente amânate, tratamentele puse pe hold pentru cancere, certurile din familii, divorțurile, pentru că au fost și din astea, nopțile nedormite, pensiile și alocațiile donate, zbaterea continuă și lupta surdă cu datoriile făcute de fostul patron.
Au fost ani de întuneric beznă, întuneric de moarte, prin care suporterii au reușit, totuși, să răzbată. Pentru niște bani aruncați de Negoiță pe jos, să ignori sacrificiile lor, umilindu-i, practic, te descalifici!
Câinii vor fi nevoiți să cumpere tricoul cu numele acela pe spate și să-l înrămeze în case.
Ăsta nu e marketing, ci blestem! Ăsta nu e management, ci dispreț!
Cea mai meschină conducere de la înființarea clubului încoace.
În numele lui Dinamo, le veți lua suporterilor banii, vânzându-le forțat un coșmar!